We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.

ASISTENȚĂ POST-VÂNZARE

Serviciul companiei dincolo de aşteptările dumneavoastră

Provocarea zilnică este un echilibru complex între menţinerea nivelurilor optime de confort, maximizarea sistemului şi minimizarea costului de proprietate.

Echipele de service se angajează să vă asigure liniştea sufletească şi să vă sprijine obiectivele de afaceri pe tot parcursul ciclului de viaţă al echipamentului dvs.

Nevoile clientilor sunt pe primul loc

Proximitate & raspuns prompt

Tehnicienii de specialitate ai companiei Carrier sunt acolo pentru a lua măsuri, rapid. Procesele de întreţinere cuprinzătoare şi extrem de eficiente înseamnă că echipamentul funcţionează la nivel de performanţă de vârf. Dacă este necesar, vă puteţi baza pe sistemele de transport ale pieselor de schimb disponibile in stoc pentru a evita intarzierea prelungita.

Expertiza si consultanta

Reprezentantul local a pregatit echipe experimentate, o reţea extinsă de subcontractori, logistică de top şi sisteme de informaţii puternice. Aceste resurse de top din industrie vin împreună pentru a livra un serviciu de cea mai bună calitate.
Experţii nostrii vă vor ajuta să găsiţi echilibrul corect între sporirea eficienţei energetice şi maximizarea investiţiilor dumneavoastră.

Proactivitate

Ca partener preferat, reprezentantul proiectează programe de întreţinere adaptate pentru a va îndeplini scopurile şi pentru a optimiza performanţa afacerii dumneavosatra.

Expertiza recunoscută la nivel mondial

Managementul activelor

  • Consultanţă privind mediul de reglementare cu mişcare rapidă
  • Ghid pentru optimizarea consumului energetic
  • Informaţii privind orientările eh&s
  • Oferirea de sesiuni educative

Expertiza tehnica

Tehnicienii Carrier beneficiază de un program de instruire cu mai multe faţete, bazat pe 110 ani de experienţă în industrie, pentru a vă aduce un serviciu de nivel superior, la zi.

  • Instruirea tehnică pentru a asigura că echipele sale rămân familiarizate cu toate tipurile de echipamente
  • Instruirea pentru mediu, sănătate și siguranță (eh&s) pentru a asigura cele mai înalte standarde de siguranță
  • Training de comportament orientat spre servicii pentru a vă demonstra angajamentul faţă de clienţi

Sprijinim clienţii noştri cu un grup de tehnicieni deosebit de calificaţi, furnizând informaţii ce acopera depanarea şi garanţia pentru produsele Toshiba furnizate în Grecia, Cipru şi Balcani.

Tehnicienii nostri super pregatiti, specialisti in A/C, sisteme de racire si incalzire profesionala, ofera servicii in urmatoarele domenii:

  • Instalarea şi funcţionarea produselor
  • Servicii de urgenta/diagnosticare si reparare a echipamentului
  • Proiectarea, înlocuirea sau modernizarea echipamentului pentru optimizarea performanţei
  • Pornire/punere în funcţiune

Un plan de întreținere va garanta că sistemul funcționează cu eficiență maximă, oferind cea mai bună valoare posibilă pentru bani.

Deoarece dispunem de toate echipamentele tehnice, experiența și instruirea necesare, oferim contracte de întreținere adaptate pentru a îndeplini cerințele bugetare și de funcționare ale facilității dumneavoastră. Vă oferim:

  • întreţinere preventivă pentru a menţine echipamentul în stare buna şi
  • servicii de întreținere predictivă pentru a identifica eventualele probleme înainte de apariția defectiunilor costisitoare

Timpul nostru de răspuns este de 24 de ore în Romania. În funcţie de natura problemei, am putea fi în măsură să ofere consiliere şi sprijin prin telefon, reducând astfel în continuare timpul nostru de răspuns.

Contractele de întreținere oferă următoarele reduceri, printre alte prestații:

  • 35% pe orice piese de schimb necesare
  • 25% pe materiale
  • 20% din taxa de interventie pentru echipa de 2 oameni

Pentru mai multe informaţii despre serviciul after sale, vă rugăm să contactati AHI Carrier Romania SRL.


Tipuri de contracte de mentenanţă

Vă oferim trei tipuri de contracte:

Perfomance Perfomance Plus Excellence
Mentenanta
Consumabile
Materiale
Piese de schimb
Reparatii service

 

Dacă sunteţi distribuitor, antreprenor sau tehnician, puteţi găsi TOTUL la TOTALINE.

Soluţionarea problemelor provocatoare HVAC/R este in sarcina dumneavoastră. NOI vă ajutăm să obtineti piesele, consumabilele şi echipamentele de care aveţi nevoie. Angajamentul Totaline este nu o luăm uşor!

Încălzire, ventilaţie, aer condiţionat, refrigerare… la Totaline, găsiţi:

piese, consumabile, echipament şi unelte pentru aplicaţii rezidenţiale şi comerciale. Este însă vorba de mai mult de atât. Oamenii nostri de vânzări sunt cei mai calificaţi din domeniu. Aceştia vă vor ajuta să găsiţi ce aveţi nevoie şi să reveniţi la job-ul respectiv.

Vizitaţi zilnic Totaline. Veţi găsi atât produse voluminoase…o selecţie de compresoare potrivite pentru aproape orice aplicaţie… însă veţi găsi şi produsele mici, uşor de uitat, fiind însă neplăcut dacă se întâmplă acest lucru. Mai mult, Totaline furnizeaza distribuitorilor/antreprenorilor şi tehnicienilor o gama larga de piese şi furnituri HVAC/R (încălzire, ventilaţie, aer condiţionat şi refrigerare) autorizate în fabrică.

Vizitaţi zilnic Totaline. Veţi găsi atât produse voluminoase…o selecţie de compresoare potrivite pentru aproape orice aplicaţie… însă veţi găsi şi produsele mici, uşor de uitat, fiind însă neplăcut dacă se întâmplă acest lucru. Mai mult, Totaline furnizeaza distribuitorilor/antreprenorilor şi tehnicienilor o gama larga de piese şi furnituri HVAC/R (încălzire, ventilaţie, aer condiţionat şi refrigerare) autorizate în fabrică.

Având acces la peste 120.000 de unităţi de înmagazinare, probabil că veţi găsi la Totaline ceea ce căutaţi. Dacă un anumit articol nu se află în stoc, oamenii noştri de vânzări îl vor comanda sau vor sugera un înlocuitor similar sau mai bun. Vizitaţi-ne curând pentru a vedea ce aţi pierdut!

Pentru mai multe informaţii despre piesele de schimb Carrier, vă rugăm să vizitaţi www.totaline.gr

Click on any file to download it

Warranty for Residential Products

Warranty for Commercial Products