Contracte de mentenanţă

Maintenance Contracts

Punem la dispoziţia clienţilor un grup de tehnicieni calificaţi, care asigură informaţii privind acoperirea, solutionarea problemelor şi garanţia produselor Carrier şi Toshiba în Grecia, Cipru şi în regiunea balcanică.

Tehnicienii noştri cu o calificare superioară, specialişti în A/C, sisteme de încălzire şi răcire profesionale, oferă servicii în următoarele domenii:

  • Instalarea şi functionarea produselor.
  • Service / reparaţie de urgenţă cu echipament de diagnosticare de ultimă oră.
  • Proiectare, înlocuire sau modernizare a echipamentului pentru optimizarea performanţei.
  • Punere în funcţiune

Un plan de mentenanţă va garanta că sistemul funcţionează cu o eficienţă maximă, asigurând cel mai bun raport pret – calitate.

Deoarece deţinem tot echipamentul tehnic, experienţa şi calificarea necesare, oferim contracte de mentenanţă adaptate la bugetul şi cerinţele operaţionale ale unităţii dumneavoastră. Vă oferim:

  • mentenanţă preventivă pentru a menţine echipamentul în stare de funcţionare optimă şi
  • servicii de mentenanţă predictivă pentru a identifica problemele potenţiale înainte de a se produce defecţiuni costisitoare


Timpul nostru de răspuns este de 24 de ore în Grecia. În funcţie de natura problemei, putem oferi recomandări şi asistenţă la telefon, reducând astfel timpul de răspuns.

Contractele de mentenanţă oferă următoarele reduceri, printre alte beneficii:

  • 35% pentru piesele de schimb necesare
  • 25% pentru materiale
  • 20% la interventia unei echipe formată din 2 oameni, la solicitare telefonica

Tipuri de contracte de mentenanţă

Vă oferim posibilitatea de a alege între trei tipuri de contract:

 

  Performance Performance Plus Excellence
Mentenanţă DA DA DA
Consumabile DA DA DA
Materiale - - DA
Piese de schimb - - DA
Reparaţie - DA DA

 

Monitorizare de la distanţă

Un lider de piaţă trebuie să fie întotdeauna cu un pas înaintea concurenţei. Carrier utilizează cele mai recente progrese tehnologice pentru a anticipa şi diagnostica problemele şi pentru a monitoriza funcţionarea sistemelor clienţilor din propriul centrul de monitorizare de la distanţă.

Sistemul de monitorizare de la distanţă ne permite să menţinem echipamentul dvs. sub supraveghere 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.